Enxeñería Industrial oferta catro obradoiros prácticos dirixidos a reforzar as competencias dixitais do seu alumnado

Volven os obradoiros de formación complementaria á Escola de Enxeñería Industrial. Coa intención de achegar ferramentas e recursos informáticos útiles no eido profesional a alumnado e persoas tituladas, a escola planifica para os meses de xuño e xullo catro cursos presenciais sobre os programas SolidWorks, Ansys e Excel. Ignacio Armesto, organizador dos obradoiros e profesor do Departamento de Enxeñaría de Sistemas e Automática, sinala que estas formacións serven tanto para mellorar as capacidades do estudantado como para incrementar as competencias dixitais de graduadas e graduados que xa se atopan traballando.

Nesta liña, Armesto comenta que esta oferta formativa “nace a petición do alumnado, que bota en falta a posibilidade de afondar no coñecemento práctico dalgunhas tecnoloxías ou ferramentas moi empregadas no ámbito profesional da súa especialidade”. Incidindo nestas relacións co estudantado, o docente anima aos alumnos e alumnas a comunicar as carencias formativas que atopen, “pois así naceron moitos dos cursos realizados nos últimos 10 anos: Catia, Cype, Python, iOS, Android, Arduino, Impresión 3D, etc.”.

Ler a noticia completa no DUVI