Grupo de Innovación docente
Descrición
Tanto a innovación e o desenvolvemento sustentable como a transformación da sociedade convertéronse en eixos determinantes na formación do profesorado; isto implica a imprescindible responsabilidade da Educación coas necesidades sociais. Este grupo vencella o seu traballo coa cultura de paz e a educación transformadora, onde o estudante, o profesorado e o contexto social próximo convértense en axentes de cambio no mundo, trascendendo as competencias para reflexionar críticamente e transforma ás persoas e á sociedade.
Páxina web
Obxectivos
- Fomentar o compromiso co papel educativo dentro da sociedade desde unha perspectiva comunicativa que teña en conta a convivencia educadores-educandos.
- Promocionar a sostenibilidade social.
- Impulsar os principios da aprendizaxe dialóxica: diálogo igualitario, intelixencia cultural, transformación, dimensión instrumental, creación de sentido, solidaridade e igualdade de diferenzas.
- Elaborar contidos innoadoras para o desenvolvemento das competencias lingüísticas, tanto das linguas oficiais como daquelas vehiculares no ámbito científico.
- Adquirir as competencias e ferramentas para a integración entre acción social e educación.
Resultados
- Ana Acuña Trabazo [2020] co-coordina a exposición Galicia, de nós a nós, organizada pola Xunta de Galicia e enmarcada na programación cultural Xacobeo’21 coa participación da Deputación de Ourense. – Santiago de Compostela : Xunta de Galicia, Consellería de Cultura, Educación e Universidade : Fundación Cidade da Cultura de Galicia.
- Sara Torres Outón: “Cine y perspectiva de género”, en Marking of: cuadernos de cine y televisión, año 2020, nº 151 pp. 13-18.
- Vázquez Figueiredo: Obradoiro Estratexias prácticas para responder ás necesidades específicas dos/as fillos/as de proxenitores separados, dende a detección ata a intervención, financiado por el Vicerrectorado de extensión Universitaria (campus de Ourense,19, 20, 21, y 22 de octubre 2020)
- Novo, M., Gancedo, Y., Vázquez, M. J., Marcos, V., y Fariña, F. (2020). Relationship between class participation and well-being university students and the effect of COVID-19. En EDULEARN20 Proceedings (pp. 2783-2791). Valencia, España: IATED Academy.
- Seijo, D. Fariña, F., Novo, M., Vázquez, Mª J, y Arce, R. (Coords.) (2020). Documento Base para la Elaboración de Buenas Prácticas de Actuación con los Hijos/as Victimas de Violencia de Género. Santiago de Compostela: Tórculo.
- Míguez-Álvarez, C.; B. Crespo, E. Arce, M. Cuevas & A. Regueiro [2020]. “Blending learning as an approach in teaching sustainability”, Interactive Learning Environments, DOI: 10.1080/10494820.2020.1734623
Participantes
- Ana Acuña Trabazo.
- Aquilino S. Alonso Núñez.
- Mª Cristina Caruncho Michinel.
- Xosé Henrique Costas González.
- Francisca Fariña Rivera.
- Yolanda Fernández Pena.
- María Dolores González Álvarez.
- Ana María Iglesias Álvarez.
- Xesús Adolfo Laxe Picos.
- Luis Lugo Latas.
- Sabela Melchor Couto.
- Carla María Míguez Álvarez.
- Javier Pérez Guerra.
- Mª Rosa Pérez Rodríguez.
- María Esperanza Rama Martínez.
- Laura Redondo Gutiérrez.
- Rosalía Rodríguez Vázquez.
- Mª Regina Rodríguez Vega.
- Elena C. Seoane Posse.
- Joaquín Sueiro Justel.
- David Tizón Couto.
- Sara María Torres Outón.
- Mª José Vázquez Figueirido.