A UVigo centraliza na Escola Aberta de Formación Permanente a súa oferta de títulos propios para unha ensinanza ao longo da vida

A formación ao longo da vida, a reciclaxe de coñecementos, as habilidades transversais… Nos novos escenarios educativos e laborais a titulación universitaria non é suficiente, é preciso que as persoas traballadoras adapten os seus coñecementos ás necesidades da contorna ao longo de toda a súa vida profesional. Nese contexto as universidades teñen un papel fundamental ofertando unha formación complementaria “ao longo da vida” que, no caso da Universidade de Vigo, se vai articular a partir de agora baixo un único paraugas: a Escola Aberta de Formación Permanente. A súa creación foi aprobada polo Claustro no mes de outubro e este mércores presentouse en sociedade como unha estrutura que evite a dispersión tanto organizativa como normativa, decisoria e de xestión das ensinanzas non oficiais da Universidade de Vigo.

Ante os medios de comunicación o reitor da Universidade, Manuel Reigosa, expresou a súa “enorme satisfacción” por poder presentar esta iniciativa que é “unha fiestra aberta ao futuro”. A súa posta en marcha estaba recollida no programa electoral do actual equipo de goberno como un eixo estratéxico de apertura a toda a sociedade mediante unha oferta de títulos propios coordinada, de calidade e adaptada á demanda. Como explicaba o reitor no acto de presentación, a formación permanente “xoga cada vez un papel máis importante”, xa que nunha contorna “cambiante, con tecnoloxías cada vez máis complexas, cun mercado de traballo tamén moi cambiante, precisamos acompañar aos nosos egresados ao longo de toda a súa vida”.

Ler a noticia completa no DUVI